14 Ocak 2009 Çarşamba

Yeni Yakın Arkadaşlıklar

Yeni sayılmazlar pek.. Kasım 2008'den beri her hafta sonu mecburen görmek zorunda kaldığım kişiler bunlar.. Kendimi daha fazla geliştirmek için gittiğim bir kursta tanıştım onlarla.. İyi niyetli, olabildiğince samimi bir arkadaşlık ortamı var kursta..

Kursta gereğinden fazla kız var.. Sınıfta toplam 10 kişi varsa mesela 7 tanesi kız.. Bende böyle çok kızlı ortamda durmayı sevmiyorum.. Rahat edemiyorum ama alıştım artık.. Kurs ilk başladığı zamanlarda oluşan bir arkadaş ortamı var o devam ediyor.. Hatta sınıftaki en etkili arkadaş grubuyuz diyebilirim.. Bütün etkinlikleri felan biz yapıyoruz. Bizden çıkıyor fikirler.. Diğerleri ot gibi gelip gidiyor, zaten sınıftaki herkeslede öyle muhabbetim yok. Sadece selamlaşırız o kadar.. Küçük gördüğümden felan değilde fazla konuşmam, yerinde konuşurum ondan.. Zaten çoğu kız.. Ne tür konu açıpda konuşayım..

Kurs ilk başladığı sıralar.. Tenefüste dışarı çıktım ben.. Girişte bekliyorum, biraz hava alayım dedim.. Ders saatleri uzun.. Bi kız elinde bir bardak çay ile geldi yanıma doğru.. "Burda dursam sorun olmaz dimi?" dedi geldi yanıma.. Biraz konuştuk felan.. İlk arkadaşım bu kız oldu.. Ardından biz ordayken 2 tane daha çocuk geldi.. Bide iki kardeş var kursta.. Bi kız bi erkek.. Bunlarda geldi yanımıza.. Böyle oluştu bizim ortam.. Hep bu kişiler ile beraber takılmaya başladım. Bir-iki hafta sonrada bir kız daha dahil oldu yine bizim takıma.. Onunlada hemen kaynaştık..

Kurs başlayalı nerdeyse bir ay olmuştu, ondan sonra hep beraber arkadaşlarca toplanıp bir yerlerde takılmaya başladık.. Bi kız var kurstan.. Şuanda aramız oldukça iyi.. Samimileştik iyice.. Böyle sevgili olayı değil yanlış anlamayın sadece iyi anlaşan iki arkadaşız.. Ben buna dobi diyeyim.. Çünkü bundan sonra bu kızdan bahsederim heralde.. Herneyse bu ilk buluşma fikride dobi'den çıktı.. Kız kendince aktif işte.. Benden çok sosyal hayatı olduğu kesin ama (:

Bu şekilde yedi kişi felanız hep beraber takılan.. Yani kafa dengi yedi kişiyiz.. Biri muhasebeci, biri öğretmen, biri elektornikci biri bilmem ne vs vs... Seviyeli ve güzel bir arkadaşlık ortamı var.. Ben biraz dobiden bahsedeyim :) Kız matrak..

Sevgili okuyucu.. Bildiğin gibi ben nargileyi severim.. Hoşuma gider içmesi.. Bu da ilk buluşmada böle diyo "Nargilede içeriz dimi?" "Bende nargileyi seviyorum" felan.. Gittik o akşam bir cafeye.. İlk önce birşeyler yeyip içtik ardından nargile istedik. O kadar kişi arasında onla ben içiyoz nargileyi. Sigara içen 2 kişi var biriside dobi.. Sigara dahi içmiyo millet (: Ben aldım nargileyi içmeye başladım.. Aradan biraz zaman geçti "Bery bende içsem nargileden biraz (: " cümlesini dobiden duydum.. Bende nargileyi ona verdim içsin diye.. Bu bir-iki-üç çekiyo.. Biraz sonra "Al sen devam et Bery.." dedi.. "Hani lan seviyodun, hep içiyodun :D" dedim.. "Yaa başım ağırmaya başladı ondan içemedim." felan dedi ama ben yemedim.. Beş dk nargile içmekle baş ağırmaz... Ben bazen saatlerce içiyomda bişe olmuyo ona noldu 5 dk da..

Geçtiğimiz cumartesi akşamıda güzel bir ortam vardı.. Kurstan bir erkek arkadaşın doğum gününü bir cafede kutladık..Bu yüssüz arkadaş dobiden doğum günü pastası yapmasını istemişş. Dobide dayanamamış yapmışş. Zaten baya hamarat bizim bu dobi.. Banada demişti dobi.. "Doğum günün ne zaman? İstersen sanada yapayım pasta? Neyli seversin?" dedi.. İstedi söyledim doğum günümü ama bende ona dedim ki "Gerek yok yapmasanda olur.. Benim için önemli olan ben söylemeden yapman.." dedim sıyırdım kendimi aradan.. Herneyse.. bu çocuk için dobi pasta yaptı.. O gün kursa getirdi, onu kursun karşısındaki bakkalda buzluğa koydu bu pastayı (: Kursta koyacak yer yoktu.. Çıkıştada hocayıda kafaya alıp gitik bir cafeye.. Pastamızı yedik, eğlendik, yine nargilemizi içtik (yanımda oturan kız devirdi nargileyi o ayrı mesele zaten :D ama yinede içtikk..) sonrada çıktık evimize geldik.. Hocada pastayı yedi gitti... Adamın gitmsi normal evli barklı adam. Çoluğu, çocuğui karısı var..

İşin özü.. Dobi ile aramız iyi.. Yeni kanka adayım olabilir.. Saat 12yi geçtiğine göre bugün diyebilirim sanırm.. Bu akşam saat 7 gibi buluşcaz yine, berabar bi yerde takılcaz.. İfadesini alcam. Derdi varmış (: Bide dobi beni övüp duruyo bazen.. Böyle hava atmayı seven, kendini beğenmiş birisi değilim.. Ona göre ben çok marjinalim. Bazen "gözlerin bugün çok güzeldi.." "böyle ağırbaşlı davranan kişiler çok karizmatik oluyo" gibi çeşit çeşit mesaj atıyo.. Bende sölüyom yapma böyle diye.. Sonra arka bölgemde yükselmeler hissediyorum.. Fazla yükselirse sonra indiremezsiniz alimallah :P :D

7 yorum:

  1. aman Allah korusun, sizin cinsin arka bölgesi kalktı mıydı yerle buluşması pek bi güç oluyo :Pp

    dobi ne komik isim ya :D şişko mu kız?

    bi de hep demişsin ki kursun çoğunluğu kız falan.. itiraf et, dikiş-nakış kursuna mı gidiyosun yoksa doğru söyle :D

    YanıtlaSil
  2. bence o arka bölgenin kalkma olayı kızlarda daha çok oluyor. dobi ismide aklıma gelen bişe. kız şişman felan değil (: yerli yerinde güzel yani.. ne dişik nakışı ya :D :D çok gülüm bu cümleye :D "dikiş-nakış kursu" ahahahah :D alakası bile yok. kurs bilişim sektörü ile ilgili diyebiliriz.. :)

    YanıtlaSil
  3. şimdi bu tartışmaya girmeyelim senle bak:P

    (ama napıyım kızlar var diyip durmuşsun, kızların en çok gittiği kurs odur:)

    YanıtlaSil
  4. Bu kızın adını neden ''Dobi'' koydun sen bery?
    Benim ilk aklıma gelen dobiş olduğu için..Yani şişman:)
    Ben de gidiyorum hafta sonları bilgisayar kursuna ..Bu ara üniversite öğrencilerinin tatiline göre 1 ay ara verildi..
    Hiç de sizinki gibi bir ortam yok..Çünkü biz tenefüslerde falan internete giriyoruz..Kimse kimseyle pek konuşmuyor..İnternet kafe olarak kullanıyoruz..
    Kız ''çeşit çeşit mesaj atıyor'' demek. Buna çok güldüm :D
    Ee..Senin de hoşuna gitmiş belli..
    Hadi hayırlısı..
    Devamını bekleriz..Okuması güzeldi :)

    YanıtlaSil
  5. bery dikkat et bu "kanka ayağı ... ayağı" hikayesine dönmesin..benim kanka olduğum kızlar da hep benden hoşlanmıştı..belki de o yüzden kanka diye başladık..ama böyle idare et...güzeldir kankalık..

    YanıtlaSil
  6. zeugma; yaw dobi ilk aklıma elen bişe (: öyle şişman felan değil kız ya. yes (: kız beni övüyoda övüyo :p dötüm kalkıyo bazen heheh :D kurtarıcısıyım onun :D

    rahat yazar; bende öyle düşünüyorum abi. yoksa sonumuz pek iyi değil. kızın sevgilisi var, hç güvenmiyo ona, bana asılıyo.. bakalım nolcak..

    YanıtlaSil
  7. ben sana asılmıyordumm o zamanlarr yaa hemen başka türlü düşünüyorsunuzz

    YanıtlaSil