26 Ocak 2009 Pazartesi

Dobişimle En Güzel Günlerimin Başlangıcı

Eveeettt.. Sonuçlar açıklandı efenim. Karnemizde hiç zayıfımız yok. Bol sevgi, saygı, öpücük, aşk, mutluluk ve huzur dolu karnemiz..

Geçtiğimiz pazar günü yani dün dobişimle buluştum.. Yine her zamanki gibi yerimizde buluştuk, beraber Beyazıta gittik.. Ordan kolkola Eminönündeki Burger King'e kadar yürüdük.. Yürüyerek gezmek hoşuma gidiyor ve sanırım bunu o da seviyor. Beraber yürürken birkaç dal sigarayıda içmeyi ihmal etmedik. Burger King'e girdik aldık yiyeceklerimizi yedik ve sohbet ettik biraz.. Ardından da gülhaneye doğru yürümeye başladık.. Allahtan hava o gün güzeldi. Cumartesi günü felan biraz yağmur yağmıştı..

Gülhaneye girdik beraber.. Kafamda yavaş yavaş ona kendi halimi nasıl anlatırım diye düşünmeye başladım.. Son günlerde zaten iyice yakınlaştık.. Çok konuşuyor ve mesajlaşır olduk.. Geceleri geç saatlere kadar msnden görüşmeler felan derken iş iyice ilerledi.. Sevgili gibiydik Gülhaneye girerken ama bu olayın hiçbir şekilde adını koymamıştık.. Gülhanede ilerlemeye başladık.. Biraz yürüdükten sonra bir bankta oturduk.. Oturduk en az 30 dakika felan sohbet ettik.. Havadan sudan, ordan burdan felan deren baya konuştuk..

Dobişim şimdi bana karşı atağa çıktı. İllede bana söylettircek ilk cümleyi "Seni seviyorum.." Herneyse.. Öyle böyle derken ben aklımda uzunca durumu anlatmayıda düşündüm ama olmadı. Zaten herşey ortada, anlatacak bir şey yok.. Direk konuya daldım ve söyledim bir çırpıda.. İnanın o anda o kadar çok mutlu oldum ki anlatamam.. Sevipte karşılığını almak gibi birşey yok ya.. Sonra sarıldım ben dobişime, öptüm sonrada... Ardından kadının biri bi gül uzattı "Bu güzel bayana bir gül almazsanız olmaz." dedi.. Bende aldım dobişime ilk gülümü.. Her ner kadar o anda istemesede benim hoşuma gidiyo böyle şeyler yapmak bazen..

Dobişimle biraz gülüştük eğlendik gülhanede.. Ben üşümeye başlayınca kalkıp biraz gezelim dedik.. Gülhanede yine biraz gezerek çıktık.. Ardından Sultan Ahmet'in yakınlarında bildiğim güzel bir cafeye geçtik oturduk.. Orda doyasıya sarıldım, seni seviyorum diye haykıran gözlerinin içine doyasıya baktım.. Soğuk ellerimi ısıtan birisi ile dizdize dakikalar geçirmenin huzurunu yaşadım.. Uzun zamandır yaşayamadığım mutluluklarımın acısını çıkarırsasına çok mutlu dakikalar geçirdim dobişimle.. O benim için şuanda hayatımın yeni bir yaşam kaynağı.. Onu her dakika göresim, konuşasım, sarılasım, doyasıya öpesim geliyor... Dobişim seni çoook seviyorum..

Cafede biraz oturduk ardından kalkmaya karar verdik.. İkimizinde gidesi yok ama mecburen gitmek zorundayız.. Dobişimi bir arkadaşı aradı, bir yere davet etti.. Bende dobişimin gitmesine engel olmadım.. Gitsin eğlensin, her zaman benimle duracak hali yok ya.. Ama her dk yanımda olsada yine bıkmam bu dobişimden (:

Mecnun modumdayım sevgili okuyucularım.. O yüzden fazla yazamayacağım.. Kendinize çoook iyi bakın.. Sizleri tanımasamda seviyorum..

18 yorum:

  1. pek sevindim beri hayırlı uğurlu olsun tüm blog camiasına :P

    YanıtlaSil
  2. Ayy ne güzel..Sevgili Bery aşık olmuş ve çok mutlu :))

    Ben demiştim birkaç yazı öncesi..Yorum olarak yazmıştım..Üç vakte kadar Dobi ile siz aşka yelken açacaksınız türü bir şey..Nasıl da bildim ama :DD

    Hadi hayırlı uğurlu olsun.En güzel günleriniz.Tadını çıkarın..Çok sevindim ben bu işe..
    Mutluluğunuz daim olsun..

    YanıtlaSil
  3. hayırlı olsun canım. Bizi habersiz bırakma! :)))

    YanıtlaSil
  4. osuruktanteyyare; teşekkürler bacım :P :)

    Esrik Öfke; sanada teşekkürler bacım :P :)

    Zeugma; baya iyi anlamışsınız efenim sizde (: teşekürler..

    tugbisimm; teşekkürler efenim.. habersiz bırakmam tabi (: dobişimle yaptıklarımı yazmicamda ne yazcam :) yerim ben dobişimi :)

    YanıtlaSil
  5. slm arkadaşlarr, berye duyduğunuz hayranlığı (yazılarına) aynı şekilde bende duyuyorum. hakkımda neler yazılmış haberim yokmuşş... inanılmaz bi duygu ve gercekten sürpriz oldu bnm için :)) ama bazı yorumlar acımasızz olmuş son derece duygularımdan ve düşüncelerimden eminimm benn beryi çok sewiyorum çokkkkkkk dobi ben her ne kadar dobi biri olmasamda gerçi ilk defa bu söz hoşum gidiyorr beyzadem bnmmmm

    YanıtlaSil
  6. Hayırlı uğurlu olsun. Üzülme sen bery. :) Pek bi kıskanmış gördüm kendimi :P (yok yok kıskanmadım ya, kıskandıysam da gözüm mavi değil, nazar değirmem :P)

    YanıtlaSil
  7. dobi&bery; dobişim sevindirdin beni bi tanem :: beyzaden sana kurbann olsun :G

    KiBaKi; eywallah sağol..

    YanıtlaSil
  8. anaa sevgi pıtırcığı olmuşun len:)

    YanıtlaSil
  9. aşk bahçesine cevirdiniz :)

    YanıtlaSil
  10. aşk bakçesine çevirdiniz :):) bery hep böyle kal...

    YanıtlaSil
  11. Abdülhamit ve Soccer; hoşunuzamı kaçtı len :P ama ben aşk böceği gibi ortalkta dolaşırken bazı şeyleri göremiyorum. dobişimi düşünmekten başka şey gelmiyor aklıma. ama böylede hayat güzel (: tenk yu efenim..

    YanıtlaSil
  12. bery çok ara verdin.bloggerlığı bıraktın galiba:(

    YanıtlaSil
  13. rahat yazar, ne bırakması yaw :D içini rahat tut sen yazmaya devam etcem dostum ;) gerekli açıklamayı yazacağım yazıda açıklarım :) üzülmene gerek yok :)

    YanıtlaSil
  14. bery yoksa evleniyor musun? :)

    YanıtlaSil
  15. yaa tabi tabi.. bırak abi ya.. buldun hayatının aşkını, salladın bizi hacım.. :( :Pp

    YanıtlaSil
  16. KiBaKi; daha erken yaw (: evlilik ciddi bir mesele. aceleye getirmeye gelmez.

    bi dost; hayatımın aşkını buldum ama merak etmeyin sizi unutmam bacım :D inanın yazasım var ama vakit bulamıyorum :(

    YanıtlaSil
  17. BERY,SON YAZIMDA "MİM"LENDİN!

    YanıtlaSil