19 Ocak 2009 Pazartesi

Seni Bakışlarımla Döverim Ben

Son günlerde sinirlerim iyice bozuldu.. Öküz gibi bön bön sağa sola zorla gülümseyerek bakan birisi haline geldim desem ihç yalan olmaz.. Eyy okuyocuu! Duy feryadımı..

İnan gerginim ve keyifsizim bu satırları yazarken.. Dobi benim sinirlerimi gerdirmeye başladı.. Ulan kendimi bazen şanslı bazende uzaylı gibi hissediyorum. Bişe sorar kendime göre en uygun cevabı veririm. O da "bak bu da farklı bişe :) " diye cevap yazıyo. Lan ben gökten mi düştüm.. Bana göre çok normal şeyler ona göre çok farklı. Biz ayrı dünyaların insanlarıyız sanırım.. O aydan geldi bende doğma büyüme dünyalıyım ya da tam tersi durum.. İnan bazen sinirleniyorum..

Aslında sinirlenme nedenim bu değil.. Kendimi marjinal birisi gibi hissetmeme neden oluyo dobi.. Ona göre farklı birisiyim. Gece saat 1 gibi film seyretmem, kitap okumam, tv izlemeyi sevmemem, tvde de izlersem nadiren reklamları izlemem, çok iyi olmam, zeki olmam.. Ona göre say say bitmez aq. Bok mu var bende anlamadım..Herkesin yaptığı şeyler lan bunlar.. Gerginim ondan birazda küfürlü yazıyom okuyucu kusura bakma vala..

Asıl kızdığım ve beni geren konuya gelcem.. Elemanın birisi dobiye yawşıyo.. Bildiğin asılıyo.. Hadi arkadaşım asılıyosan söyle bizde ona göre hareket edelim. Sevgili olduysanı haberimiz yok ise söyle bilelim.. Geçtiğimiz cumartesi günü kurs çıkışu arkadaş ortamımızdaki bi kız "hadi yemek yemeye gidelim hep beraber" dedi.. Geniş bi arabası olan arkadaş var, sağolsun aldı bizi güzel bi yere götürdü.. Yemeğe geçtik siparişleri verdik.. Dobi karşımda onunla oturuyo. Yanyana oturdular.. Banane otursunlar umurumda deil.. Bunlar elele tutuştu felan.. "Oha! Noluyo Lan!" dedim.. Beraber misiniz dicektim şimdi ayıp olcak.. Neyse banane aq, isterse kucak kucağa otursunlar ama bana dokunan dobinin yaptıkları.. Ulan dobi! Ya ben öküzüm yanlış anlıyom ya da sen öküzsün başkasına yawşıyon.. Ben kıskanırım arkadaş.. Biri ile birşeylere başlayacaksam ona kimse dokunmicak..

Bilmiyorum ama öyle bir kıskançlık var bende.. Benim o anı gördükten sonraki bakışlarım değişti.. Bakışlar sert gergin moduna getirildi efenim.. Yemeğimizi yedik.. Ardından bir sigara istedim dobiden yaktım içtim bi tane.. Beklenmedik bir şekilde çay servisi geldi.. Aq sigarayı bıraktım kursa başladıktan sonra içmeye başladım yine.. Neyse çay ile bi tane daha içtim sigara.. Bakışlar değişmedi. Dobi, ben ikinci sigarayı içerken çocuktan ayrıldı.. Bakışları felan deişti onunda.. Gergin, üzgün gibi bakıyodu.. Masadaki diğer arkadaşlarda mesajlarla uğraşıyolar, filmler hakkında konuşuyolar felan. Benide konuşmaya katıyolar, aq zorla gülüyom resmen ama varya.. Yanımdaki elemana bi kafa atcaktım nerdeyse.. "Yeter ulan! Zaten derdim var.. Gidin başımdan!" diyesim geldi ama yanımdaki elemanın suçu ne..

Yemeği yedik ordan ayrıldık.. Arkadaş arabası ile evime yakın bi yerde beni ve diğer arkadaların hepsini orda bıraktı. Zaten genelimiz aynı bölgede oturuyoz, sadece dobi farlı yerde.. Oda bizimle indi.. Diğer kızla kuaföre gidip saçlarını felan kestirceklermiş.. İndik hep beraber biraz yürüdük.. Üç erkek, iki kız olarak 5 arkadaş yürüyoruz.. Kızlar bi yere gidecek erkekler bi yere. Öyle bi yol ayrımına geldik.. Diğer kız iyi akşamlar dedi geçti bi kenara. Onunla vedalaştık.. Sıra dobiye geldi. "Hadi iyi akşamlar arkadaşlar :D " dedi.. İbnece sırıtarak elini uzattı. Ben hiç ciddiyetimi ve islifimi bozmadan "sanada" dedim. Zaten sinirli ve gerginim. Ona yawşayan elemanda yanımda.. Ben kendi yoluma doğru yöneldim. Bu eleman gitti kızla yanak yanağa öpüştü felan sonra ayrıldık..

Bende o sırada kardeşimi aradım, daha doğrusu önce o beni aramıştı.. Ben arkadaşlardan ayrıldıktan sonra nargile içebileceğim bi yere gidecektim kardeşimi aradım tekrar.. Ben gittim oraya sonra oda geldi takıldık felan işte..

Anlicanız ne bok yediğim belli değil. Hayal gücüm kendince iyidir.. Çok hayal kurarım. Sikim öyle hayalleri.. Ne yapsam bilmiyorum.. Ben sadece beklicem.. Birce şunu söylim ya hazır aklıma gelmişken.. Hani ben dobi ile bir ara buluşmuştum ya.. Şimdi bi daha buluşalım diyo ama bu sefer senden bahsetcez felan diyo.. Bende belki olur felan dedim. Aq zaten sıçtın resmen beynime ortada hiç bişe yokken... Belki bu hafta içi yine önceki gittiğimiz yere beraber gider ve takılırız. Bak bu yazıyı yazarken ara ara msnden yazdı felan konuştuk. Şimdide cepten mesaj attı.. Hadi hayırlısı be.. Kendi görüşümcede dobi o kadar fena değil.. Teyyarecimin dediği gibi en azından denemek gerekir diye düşünüyom ben.. Beni bi kız etkilemek istiyosa etkiliyici iki bakış atması yeter vala.. Bakışları çok güzel dobininde.. İlişkilere sadece bel altı amaçlar için başlayan birisi değilim.. Hatta dobinin böyle bi amacı varsada başlamadan biter o olay zaten..

Son olarakta bi müzik eklim. Bana gelen göndermelerden birisi...

12 yorum:

  1. şimdi bery anladığım sen bu kızdan hoşlanıosun e kendince gösteriosun da ilgini ama kız kısmısı elle tutulur bi teklif bi açılma bişiler bekler öle yaratıklarız ki ayağı sağlam basmak isteriz ulan adam ışık yakıo gibi ama ya herkese böleyse ya ben kendi kendime gelin güveysem ya sadece oynamak istiosa daha binlerce türetebileceğimiz tilki döner kafada şimdi kızın da senden hoşlandıı elenktirikini alıyosan ama birden kız başka adamlarla da üstelik senin gözünün önünde flirtleşmeye başladıysa bu ilgi çekmek için olabiler yaptım aynını biliom herifçioğluyla sinyalleşip duruoruz yakıom ışığı o da boş değil belli e napim delirdim artık kıskandırmaya gittim en yakın arkıyla dokunarak fln konuşmaşmaya başladım aa x napıo die sormalara başladım yani demem o ki hatun kısmısı belirsizlikten bunalınca kendince bu tarz abuk çözümlere de gidebilir amma konuştum ama esası bu annatabildimmi :)))

    YanıtlaSil
  2. ben bu dobişe gıcık oldum yaaa.

    YanıtlaSil
  3. Canım ben anlamadım ama ya nasıl ele ele tutuştular ki? sen hala olabilir falan diosun. Geyik yaparken falan mı anlık bişimiydi yane??
    Bu arada kendini uzaylı gibi hissetmen için seni bu kadar farklılaştırıyor dobi bence. Yani kız sana kancayı takmış onun olacaksın başka çaresi yok. dobiyi ilk yazdığında ben sana bu kızın niyeti ii değil yazıo die bi mesaj yollamıştım. Yorumlarında yok arada kaynadı heralde:) Neyse bu kızın şimdi tek derdi ilgi görmek bence yani seni taktı kafaya ayrı ama her ilgi gördüğü yere kayacak durumda gibi geliyor bana :)

    YanıtlaSil
  4. babegazelle; anladım bacım :D tamamdır.. bence dediğin gibi bişe yapıyor..

    kırmızılı; bende bazen oluyorum :D :P

    tugbisimm; sanırım dediğin gibi dobi beni farklılaştırıyor. mesajını aldım ebn (: döner dolaşır bana gelir o :P merak etme başka yere gitmez. kendisini boş bi ev gibi hissediyomuş :D ben gircem o eve :D

    YanıtlaSil
  5. babegazele katılıorum açılman için teşvik hareketleri bunlar :D
    gooğğ goğğğ goğğğ :D

    YanıtlaSil
  6. boş bi ev gbi mi hissediyomuş kendini?? bence sen değilsin o farklı :D ahaha çok güldüm ya :D

    ben de kıskandırmak için yaptığını düşündüm açıkçası. etkili de olmuş anlaşılan. ama bilmiyorum ya, sevmedim ben bu dobişi. bi de şey geldi aklıma, sen yazmıştın galiba yine daha önce, hani bi kankan varmış ünv.de, kız sana asılıyo gibiymiş ama sen teklif edince "ay inanmıyorooom" moduna girmiş ya. belki bu da öyledir. değilse bile se öyle düşün sevme dobiyi bence:P bana noluyosa :D

    YanıtlaSil
  7. ben sinir oldum dobiye..el ele tutuşmaları falan...amacını anlamadım..buluş ve yaz gene bery de anlayalım:)

    YanıtlaSil
  8. ya beryyyyyyyy

    aklını başına al yeme yeni bir çalım ufff..dobi yapacagını yapıyor.kursuna bak..dersıne hayata bak ..ugrasma bole dobilerle :)karşımda el ele olcak ben öküzleşirim yawwwwfff..
    gıcık oludm ku kıza ....
    ey dobi uzaklaş bu iyi insandan.aklını boş şeylerle meşgul etme yaffff....

    YanıtlaSil
  9. osuruktanteyyare; g.t gibi ortada kalmaktan korkuyom ben ya :(

    bi dost; kendimi kaptıyor gibiyim..

    rahatyazar; yazcam yazcam dostum (:

    Yagız; uyuz olma yenge adayına :P belki olur yaa.

    YanıtlaSil
  10. kaptırma hiç bak, dediğin gibi kalırsın öyle. soonra yakınırsın, bi dost tavsiyesi her zaman dinlenmelidir naaptım ben dersin ama nafile :P

    YanıtlaSil
  11. pişşşşttt orda mısın ayın 21'i oldu bulışmadınız mı daha ??? hadi yaz ne olduysa merak ediorum :))

    YanıtlaSil
  12. bi dost; umarım demem öyle bişe :(

    tugbisimm; yaw sabredin yazcam (:

    YanıtlaSil