12 Haziran 2009 Cuma

Yarın geç kalmamam gerekiyor otobüs durağına

Hergün otobüs durağında onu görüyorum. Daha doğrusu onu görebilmek için erkenden gidiyorum durağa. Sabah sadece onu görebilmek için açıyorum gözlerimi, uyanıyorum.

Ona aşık değilim. Bundan eminmiyim onuda bilmiyorum. Sadece onu sabahları gördüğümde mutlu geçiyor günüm. Normalde benden erken gidiyor otobüs durağına. Bende sadece onu görebilmek için erkenden otobüs durağında oluyorum. Duraktan geçen çoğu otobüs iş yerimin yakınından geçiyor. Bende bazen sadece onunla aynı otobüste olabilmek için onun bineceği otobüsü bekliyorum. Hatta bazen işe geç kalıyorum.

Kalabalık gelen otobüse beraber biniyoruz ve ben bir durak sonra iniyorum. Sadece 1-2 dakika beraber olabiliyoruz. Yüzüne bakamıyorum, çünkü çekiniyorum. Adınıda bilmiyorum onun. Dediğim gibi bu aşk değil. Aşıkmıyım eminde değilim. Ama ona karşı bir birşey var bende. Sempatik bir bayan. Yüzü güzel, gülüşü çok tatlı. Belkide sevgilisi var ama napim bana güzel geliyor. Uzunca saçları var. Ne çok uzun ne de ok kısa. Balık etliden biraz zayıf denilebilecek bir vücudu var. Benden 5-10 santim kısa gibi. Koluma takıp gezdirsem yakışacak cinsten.

Samimi bir ses tonu var bence. Açıkcası sesini hiç duymadım şimdiye kadar. Sesi güzeldir bence. Sabahları durakta bazen cep telefonu ile mesajlaşıyor. Sevgiliside olabilir. Sbahın erken saatinden bir insan sevgilisi dışında kiminle mesajlaşabilir? Bu şekilde hoş birisinin sevgilisinin olmaması anormal olsa gerek. İlerleyen zamanalarda sevgili olmamız şuanda imkansız gibi birşey. Sempatik bir yapısı var, belkide bana öyle geliyor. Ciddi birisi, o kadarda ciddi değil ama öyle görünüyor. Cazibeli, çekici. Beni en çok etkileyen hali ise gözünün sağda solda olmaması. Hani birisi vardır, o erkeğe bakar, onun hakkında yorum yapar, bunun hakkında birşeyler söyler. Kısaca dedikoducu, boş boş konuşanlar. Bence o onlardan değil. Tamamen bambaşka birisi. Bu konuda onu tebrik ediyorum. Az çok insanları tanıyorsan anlattığım şekilde birisi.

Değişik bir yapısı var. Aynı duraktan otobüse bindiğimize göre ya aynı mahallede ya da yakın yerlede oturuyoruz. Eminimki evime onun evi en fazla yürüme 10 dakikadır. Bunu bilmiyorum ama sadece tahmin ediyorum. Gelse tanışmak istese "Hayır" demem. Adını dahi bilmediğim bu şahıs beni etkiledi desem yalanda olmaz. Birde bahar geldi dicem yanlış olcak. Yazdım silmeyeyim dedim. Yaz geldi, aşk mevsimi gibi işte. Herkes yazın birşeyler yapmak ister ya benimkide böyle geçici bir hevestir belki.

Birde en son yaşadığım ilişkiden sonra karşı cins ile sadece cinsel ihtiyaçlarımı gidermek, sevgilim olsun mantığı, eğlencesine vakit geçirmek düşüncesi ile sevgili bulacağım. Bu tarz kız oratalıkta çok var. Değerlendirmek lazım diye düşünüyorum. Her ay başkasının kucağında oturan kızlardan bahsediyorum. İşte kızlara karşı olan bu kinimi, bana yaşama imkanım olan mutlulukları yaşatmayanlar yüzünden bu şekilde diğer bütün kızlara acı çektirerek bedenimden çıkartacağım. Pek zevkli olmayacak ama son durum bu şekilde. Sen ne düşünürsün bilmem okuyucu. Sen ne dersen de bu hergün otobüs durağında gördüğüm kız ile dahi böyle birşey yapabilirim.

Aslında ben böyle birisi değildim ama yaptılar!

Belkine bütün bu söylediklerimi, beni üzen yaşayamadıklarımı unuturum. Hergün otobüs durağında gördüğüm o bayanın sevgilisi olmadığını öğrenirim. O da benimle tanışmak ister ve bir ilişki başlar. O sever ben severim. Aramızda seviyeli, saygılı ve bol sevgili bir ilişki başlar. İşte o zaman benim için o dünyanın en değerli insanı olur. Tamam neyse bu kadar hayal yeter. Hadi iyi geceler. Şimdi kardeşim çağırdı. Balkonda bir bardak çay içeceğim ve ardan yatacağım.

Yarın geç kalmamam gerekiyor otobüs durağına....

10 yorum:

  1. En yakın zamanda konuş hayal kurmakla olmaz. otobüsde gelmedi di mi filan( çok klasik ama çok etkili) sonra muhabbeti kurarsın belkide dışarıdan gördüğün gibi biri değil bu da var tabi ama yinede hissediliyor. belkide şuan o da senin içiç aynı şeyleri düşünüyor(gecenin polyannası)

    YanıtlaSil
  2. bu yazıyı ben bir yerde okudum sen yazmış olamazsın:)

    YanıtlaSil
  3. Hadi hayırlısı bakalım...
    Sen bu kızı bayağı beğenmişsin ama kendin bile o kadar farkında değilsin.
    Oysa buraya bile yazı haline gelmiş Bery :)
    Hep anlattığın şekilde devam edersen olmaz ama..Fırsat yaratıp konuşmalısın da..
    Gelişmeleri bekleyeceğiz..

    YanıtlaSil
  4. irma; belki konuşurum ya. orası hiç belli olmaz. karşı cinsin bana acı çektirmesinden tırstığım için olsa gerek her zaman temkinli davranıyorum.

    rahat yazar; nerde okudun ki ahmet? yazının aynısını bul başka yerde sana istediğini alcam. vala bak. söz veriyorum. ben kolay kolay söz vermem.

    zeugma; vala sende hemen bi yastıkta kocattın yaw :) ya zaten illa olacak diye birşey yok ama dediğin gibi hayırlısı. sen isticende gelişmelerden haberdar etmicem mi ben seni :)

    YanıtlaSil
  5. benim başımada böle bişe geldi ama çocuk okuluma kadar gelmişti bir hayli uğraş sonucu dikkatimi çekmeden hemde kapıda görünce dumur olmuştum sonuç ise berbatti tam bir fiyasko :S
    umduğunu bulamamıştı garibim=)

    YanıtlaSil
  6. Abi böyle durumlarda yine de çok beklentiye girmemek lazım, bırak olacağı varsa olur zaten. Bir de, en üstteki üstatın yazdığı 'taktik' eskidir, klasiktir ama kesinlikle etkilidir.

    Bery: Ya, otobüste bir türlü gelmedi değil mi?
    Hatun kişi: Valla gelmedi ya, ben de anlayamadım, geç kalacağım galiba.

    Gibi gidebilir, belli olmaz.

    Bol şans üstat.

    YanıtlaSil
  7. hiç kimse; abi ne güzel diyorsun. zaten "herşey olacağına varır" düşüncesi ile hareket edeceğim bazı konularda. ya konuşmaya da pek niyetli değilim aslında. ben nedenbaşlatayım konuşmayı bir kere arkadaş ya :p dünya tersine dönsün kızlar teklif etsin dimi :p :) herneyse hayırlısı olsun dicem bundan sonra..

    YanıtlaSil
  8. ஐ๑leithycat๑ஐ; sende çok acımasız davranmışsın ya. :)

    YanıtlaSil
  9. hade bakemm hayırlısı olsun bery :)) garip bir durum aslında tanımadıgın sesini bile duymadıgın biri umarım sevgilisi yoktur:)

    YanıtlaSil
  10. muyurt; gerçekten garip. bakalım neler olacak.

    merak etmeyin deliler gibi sevdiğim dostlarım. gelişmelerden haberdar olacaksınız =)

    YanıtlaSil