17 Mayıs 2009 Pazar

Kendi İşime Doğru

Sen de biliyorsun ey blog! Dobi ile ilişkimizde başladığı zamanlarda bir işe girmiştim. İş gayet güzel ve parası, olanakları felan iyi.

Ama gel gör ki ben ısınamadım işe. Mesela ben buradan Ankara ya gitcem diyelim. Bu iş beni Ankara’ya götürmek yerine olduğum yerde yürümeme neden oluyor diyebilirim. Benim hayallerim, düşüncelerim, yapmak istediklerim var ve bu iş benim bütün her şeyime engel oluyor. Resmen beni bir hiç yerine koyuyor ve “otur lan yerine! Sen koşamazsın. Olduğun yerde yürümen lazım” diyor.

Bende ne yaptım? Geçen gün patrona gittim. “ben işten ayrılmak istiyorum” dedim. Biraz felsefe (bana göre) yaptı. İstersen biraz daha düşün felan dedi. Bende zaten yeterince düşündüm. Anlayacağınız işten ayrılacağım sevgili okurlarım.

İşten çıkcam bu ay sonunda felan. Patrona eleman aramasını rica ettim. Alnımın akı ile girdiğim işten kendi isteğim ile çıkıyorum. Kendi işimi kurmaya başlayacağım artık. “Zoru hemen yaparım, imkânsız biraz zaman alır” sözü her zaman hoşuma gitmiştir. Bence bi insan istedikten sonra başaramayacağı hiçbir şeyi yoktur! Kendi çalışmalarım doğrultusunda bir şeyler yapacağım. Birde “inanmak başarmanın yarısıdır” derler. İnanıyorum ki olacak bir şeyler.

Bu aşamada Antalya’ya da gidebilirim belki. Orada üniversiteden bir arkadaşım var. Şuanda bir bilgisayar firması kurdu çalışıyor. Oraya gidip bir ev tutsam, onun ofiste onunla beraber çalışsam hiç fena olmaz. Zaten o da sağ olsun “sana kapım her zaman açık” diyor. Demek ki zamanında iyi izler bırakmışım ki üniversiteden sonra kaliteli arkadaşlarım oldu. Şehir dışına gitsem gitmek istediğim her şehirde açıkta kalmam. Yani beni 1-2 günlüğüne de olsa misafir edecek birileri var. Eyy sevgili dostlarım. Siz bu satırları belki okumuyorsunuz ama ben blogumu takip eden 75 kişiye haykırıyorum. Sizleri seviyorum!

Tabi senide sevgili okurum. Seni sevmicemde kimi sevcem lan ben. İçimi döktüğüm bu satırları sende sabırla okuyosun. Bıkmanda usanmadan. Teşekkürler sanada. Bana dua edin de işten çıktığıma pişman olmim. İstediğim konuma geleyim. Bok gibi para kazanayım. Siz söz veriyom ban bok gibi para kazanmaya başladığım zaman size bi yemek ısmarlarım :)

5 yorum:

  1. yemeği nerde yiyoruz berişko :Pp

    YanıtlaSil
  2. "ben kırmızılı
    anlatsamda blogumun adresini değiştirdim,
    artık alık kırmızı balık olarak bu yeni adresimde,devam ediyorum...
    bilgilerinize..."

    YanıtlaSil
  3. bi dost: nerde istersen :)

    kırmızılı: güzideler alanında güncelledim blogunu baby :D tamamdır ;)

    YanıtlaSil
  4. herşeyin hayırlısı. inş. yemek yeriz:)

    YanıtlaSil
  5. belki yeriz ahmet neden olmasın :)

    YanıtlaSil