6 Nisan 2009 Pazartesi

Kız Kulesi Sefası

Daha önceden yazdığım bir yazıda İzmirden çocukluk arkadaşımın askere gittiğinden bahsetmiştim. İstanbula geldi, bir ay olmadan askere gitti. Geçen hafta pazartesi günü geldi ve bugünde sabah saat 9 da Ankaraya gitti...

Acemi birliğini bitirdi. Geldiği ilk gün akşam ben işten eve geldikten sonra onu buldum, bi cafeye gidip takıldık. Lan bu kadar olur :D çocuk bir ay değilde sanki hayatı boyunca askerlik yapmış gibi.. Anlat anlat bitiremiyo.. Dedim ki ona "olum sen kafayı mı yedin? yeter lan.. anlatma daha askerlikle ilgili bişe." dedim. ama tabi ardından biraz gülünce şakayla karışık sıkıldığımı anlatmış oldum ona. Öyle ya da böyle geçti bir hafta. Onunla bi geldiği ilk günün akşamında görüştük birde dün. Dün dolu dolu geçti ama.

Öğleden sonra kursum vardı ben gitmek istemedim. Kurs bunaltmaya başladı beni iyice.. Bırakıcam sanırım kursu :s Herneyse ben bunu aradım. "senle bugün üsküdara gidelim mi? kız kulesinin karşısında içeriz biraz?" dedim. Bu da dünden razı. Askere gidince hiçbirşey yapamicak zaten. "Tamam" dedi bana. Beraber çıktık gittik. İlk önce beyazıttan, eminönüne doğru yürüdük. Tabi yürürken arada sultanahmeti, gülhaneyi, yerebatan sarnıcını felanda gezdik.. En son gülhaneden sonra eminönüne geldik, vapurla doğruca üsküdara...

Benim arkadaşlarım kesin seçilerek verilmiştir bana ya! Bu arkadaşımı otobüz felan tutuyo. Yani bildiğin kusuyo lan :) Vapurda da böyle oluyomuş bu. Onun isteği üzerine mecburen vapurun dışında oturduk. Ben dondum onun sayesinde ama dönüşte öyle olmadı. İçerde oturduk zaer-zor :) Üşüyorum napim... Üsküdar iskeledinden indik, üsküdar topraklarına ayak bastıktan sonra hemen içki alacak yer aradı gözlerim. Birde iskeden iner inmez koskoca bi cami görünüyo, "ulan çarpılmasak bari" felan dedim içimden sonra "süpaneke, amin" diyerek dua ettim bişe olmasın diye.

Kız kulesine doğru ilerlemeye başladık. Ben bi yer buldum. Hemen birer tane miller aldık. Benim niyeitm zaten miller içmekti. Maksat sarhoş felan olmak değil. Sadece ufak bir keyif sürmek. Çerezimizi felanda aldık. Sonra kız kulesinin karşınıda geldik. Çok kalabalık.. Ben hiç bu kadar kalabalık görmemiştim orayı. Belki normaldi ama ben ilk defa gördüm. Genelde akşamları kıskulesinin karşısında olmuşumdur. Neden bilmiyorum ama vala lan :) şaka bi yana ben hep akşamları kızkulesini seyrettim. Gündüz ilk defa nasip oldu. Herneyse içmeye devam edelim biz. Aldık millerları kayalıklara doğru gittik baya. Kayalıkalr nerde dememeniz için hemen açıklayayım. Kız kulesine kalkan teknelerin yerinden az ilerisi. Ben cebimden sigaramıda çıkarttım hızlıca bir nefes ondan , bir yudum millerdan alarak içtim içkimi. Bizim askker beyfendiyi kesmedi bi tane. Gittik beraber birer tane daha aldık geldik. Yine içtik beraber. Biraz sohbet biraz eğlence, bide krolar gibi telefonumdan müzik açtı dinledik :D

Öyle ya da böyle günler güzel geçiyor be okurum...

*resimide zor buldum. belki saçma olmuş olabilir idare edin pls :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder